تخت گاز-TopGear

وبلاگ هواداری برنامه تلویزیونی Top Gear

وبلاگ هواداری برنامه تلویزیونی Top Gear

در این وبلاگ قسمت های برنامه تلویزیونی تاپ گیر(top gear) مورد نقد و بررسی قرار میگیرند.این وبلاگ همچنین مکانی برای بحث و تبادل نظر درباره این برنامه است.از طریق این وبلاگ همچنین میتوانید به اخبار و مطالب مرتبط و البته فایل های ویدئویی برنامه دسترسی داشته باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

قرار دادن مستند روی وبلاگ را از فصل 18 شروع میکنم و تا آخرین فصل(فصل21در حال حاضر)ادامه میدم.بعد از اون فصل های 17 تا 1 را به ترتیب بر عکس می تونید از همین وبلاگ دانلود کنید.و برای این که لازم نباشه دنبال فصل ها بگردید لینک دانلود همه فصل ها در صفحه دانلود قرار خواهد گرفت.زیر نویس فارسی فصل 18 هم به طور کامل و برای همه قسمت ها و البته با تصحیح ایرادات در پایان مطلب قابل دانلود هست.

برای دانلود به ادامه مطلب برید.

طبق کتاب رکوردهای گینس، برنامه تاپ‌گی‌یر (Top Gear) که با نام تخت‌گاز از تلویزیون فارسی بی بی سی پخش می شود، پربیننده ترین برنامه مستند تلویزیونی در جهان است. این برنامه طنز آمیز درباره خودروست و به هشت زبان دوبله و در ۲۱۴ کشور جهان پخش می شود. ایران یکی از آخرین کشورهایی است که از طریق تلویزیون فارسی بی بی سی به جرگه بینندگان این برنامه اضافه شده است.

در ادامه مطالبی درباره رابطه جرمی با ایران و دیدار جرمی با مظفر شافعی، دوبلور فارسی جرمی کلارکسون

به همراه لینک دانلود این مصاحبه در دسترس است.

به نام خدا

همون طور که از اسم وبلاگ مشخصه اینجا قراره مکانی باشه برای هواداران و علاقه مندان به برنامه تلویزیونی تخته گاز یا top gear.در این وبلاگ علاوه بر دسترسی آسان و سریع به فایل های ویدئویی و زیرنویس های برنامه شما میتونی از اخبار و مطالب مرتبط استفاده کنید و همچنین جایی برای تبادل نظر با دیگر همفکران خود خواهید داشت.

فایل ها و مطالب به مرور زمان روی وبلاگ قرار میگیرن اما نه فقط توسط من..انتظار دارم شما هم به عنوان یک منتقد و بیننده حرفه ای نقد ها و نظرات خودتون را درباره برنامه ارسال کنید تا با نام خودتون رو وبلاگ قرار بگیرن.به علاوه اگه مهارت زبان انگلیسی شما قوی هست می تونید در تکمیل آرشیو زیر نویس برنامه همکاری کنید.به جز این ها هم هر مهارت و توانایی دیگه ای دارید که فکر میکنید میتونه برای این وبلاگ مفید باشه را برای بهتر شدن کانون هواداری تاپ گیر نشون بدید.حتی اگه مایل باشید میتونید نویسنده افتخاری یا دائمی این وبلاگ باشید.

پس نظرات خودتون را درباره وبلاگ،پوسته و تمایل به همکاری در همینجا اعلام کنید.متشکرم

وبلاگ با آدرس های زیر در دسترس خواهد بود:

www.topgear.blog.ir

www.topgear.ga